fredag den 3. september 2010

En dejlig og lang dag






Jeg tuller lidt rundt. Pakker sammen og hygger med Tøsebarnet, der først skal møde sent på skolen.

Der venter en lang dag. En dag af den slags, der kan føles uendelig og med næsten med usvigelig sikkerhed også bliver en skøn dag med masser af oplevelser, input og gode detaljer.

En af den slags dage, det kræver en dyb vejrtrækning at springe på, for selvom jeg vil sidde tilbage i aften med visheden om at en god lang dag er til ende, er jeg ikke i tvivl om at der kan trækkes tænder ud undervejs.

Om lidt er jeg klar. Om lidt er jeg på vej ud af døren, både for at komme videre og komme i gang, men også for at runde kældren, og lede efter stativer og bøjler, Tøsebarnet mener hun kan have brug for senere i dag.

Lige om lidt er dagen for alvor i gang.



Gid I alle må få en dejlig dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar