tirsdag den 28. september 2010

Fartstriber


Fartstriber


I går kunne jeg pille nålene af endnu et lille tæppe og endnu et godt indhug i lageret af bonumldgarn har set dagens lys.

De små tæpper er hyggelige at lave og mens det ultimativt sidste er på pindene, banker andre projekter på.

Dagen i dag står i fodboldens tegn, når vi endnu engang tager kampen op, og håber på sejr i klubbernes årlige turnering. Jeg er klar til at heppe og også til pizza senere i aften… hjemmelavet forståes, og med forhåbentlig mange spisende.


Fartstriber

2 kommentarer:

  1. Det er bare så supersødt.....
    Jeg er vildt imponeret over alt det, du når. Jeg strikkede selv 3 og følte, det var en bedrift på størrelse med Storebæltsbroen!
    Farverne er totalt dejlige og friske!

    SvarSlet
  2. Tak Christunte, jeg synes måske egentlig også jeg har overdrevet en smule, men nu er de lavet, og det har været superhyggeligt... en halv kant mere, og det sidste er også færdigt :)

    SvarSlet