søndag den 19. januar 2020

Langsommelighed


Du lyder bedre, sagde Emilie, da hun for et øjeblik siden kom ind ad døren efter en lang kedelig arbejdsdag.





Jeg ved ikke om jeg er enig - måske lidt. jeg tænker en forkølelse tager den tid en forkølelse tager. Uanset hvor den har sat sig. Og må indrømme at jeg er ovre hviskestadiet, og rent faktisk kan gøre mig forståelig igen.

Dagen startede med zumba i Vestbad. Det er sjovt, det er varmt, vi griner, jeg er helt sikker på ikke at se særlig graciøs ud, men det er helt sikkert godt for noget.

Siden er der ikke sket det store. Jeg har strikket de ti karklude færdig, jeg havde sat mig for.  Der er stadig et par ender at hæfte, og der er stadig for meget garn i bomuldskassen til at sætte låg på.

Måske jeg bare skulle fortsætte kludestrikkeriet.

I hvert fald så længe jeg overvejer hvad jeg nu skal strikke.





Endnu en trøje? Jeg har mange ideer og garn til noget af det. Men hvordan skal opskrift og garn kombineres?

Strømper? Der er både garn og opskrifter på lager, og det er længe siden jeg har strikket et par strømper.

Jeg kunne også gå i gang med den der hæklede elefant, der skal være klar til familieforøgelse i det jyske. Men det er først til maj, så jeg har god tid.





Måske er klude ikke den værste ide.

De kræver i hvert fald ikke den store tankevirksomhed.

Det kan valget om det næste strik åbenbart indeholde en del af...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar