onsdag den 21. februar 2018

Vinterferie


Da vi begyndte at tale vinterferie, kunne chefen fortælle at flere af os havde feriedage nok tilbage til, at vi enten skulle holde et par dage i vinterferien, eller have et eller andet projekt planlagt, der kræver feriedage inden første maj.





Jeg havde ingen planlagte projekter, så et par dage i vinterferien virkede som en god ide. Chefen fik lagt en plan der betyder at vi afløser hinanden fint hen over ugen og stort set alle får tre feriedage. Mine dage startede i dag. Resten af ugen er dermed skemalagt ferie.

Jeg kan godt bruge et par feriedage. Helt uden planer.





Dagen i dag er brugt sammen med min mor og min søster. Det var dejligt at se dem - det gør vi alt for sjældent. Senere overvejer jeg om turen skal gå om Glostrup og de strikkende damer. Jeg gider godt, men jeg er ikke helt sikker på om min næse er enig.

Siden i aftes har den løbet, men jeg synes det er på retur.

Jeg har stadig tid til at overveje, drikke varm the og tænke for og imod.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar