lørdag den 6. juni 2009

Ud i hjørnerne


Ud i hjørnerne

De sidste dage, synes jeg stort set ikke jeg har lavet noget.

Jeg gider ikke strikke. At der er 50 cm glatstrik at se frem til er muligvis en del af modstanden. Derimod fik hvidkålen en renæssance. Det tager tid – fra alt andet!

Et mærkeligt ønske, om at nå hjørnerne dukkede op og siden har al tid været optaget af netop det. Eller ikke al tid  - der er vasket lidt tøj og ryddet lidt i køkkenet, mit navn står på lørdag, så jeg må hellere sørge for at alting skinner, inden jeg går i seng og fremstå som et godt eksempel.

Det mærkelige er at (eller måske er det ikke så mærkeligt) … men at med en kant, en afgrænsning, virker projektet meget mindre. Der er ikke så langt igen!

- Hvilken manupulation.

Nu vi snakker om manipulation… Ungersvenden og jeg skal til Fyn i morgen og se på efterskole. Sjovt nok lige den efterskole, min søster har gået på.

Men helt sikre bagtanker fik jeg lige fikset, at hun kører (så kan hun jo besøge skolen …), og med lige så sikre bagtanker, fik hun lige fikset, at jeg skal tidligt op i morgen og bage kanelsnegle til køreturen… Så fik jeg den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar