mandag den 1. juni 2009

Nederdel til tøsebarnet


glyphs Behøver jeg blive klippet i dag?

Sagde barnet, der tidligere ikke kunne få det gjort hurtigt nok, pakkede og tog i Vestbadet.
Jeg burde have set det komme, for tøsebarnet her, plejer at flytte ind derovre, lige så snart der er mulighed for at svømme udendørs.
Jeg nåede lige at fange hende til et billede, mellem sms’erne til veninder, der ikke vidste om de måtte eller gad gå med. Hun er ligeglad, er hun. Vil ingen med, så går hun bare alene.
sorte-striber

Hej, hej sagde hun, og skrinlagde dermed alle de planer, vi lige havde haft.
Det giver meget mere tid, til mig på altanen med en bog, lidt i læ under parasollen.

6 kommentarer:

  1. Skøn sommer nedderdel og jeg forstår godt datteren. Fuldstændig mig i den alder :-)

    SvarSlet
  2. Det er så skønt Marianne, og under hende det vel :)

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt sommerbillede af din kønne datter, Pernille! Jeg badede også hele sommeren i den alder ;-)
    Og du har grønne fingre kan jeg se - der er utroligt hyggeligt på din altan!

    SvarSlet
  4. Tusind tak Madame.
    De grønne fingre kan jeg ikke tage æren af, de tilhører kæresten. Men jeg kigger gerne og følger med i selv den mindste udvikling :)

    SvarSlet
  5. Kigget lige forbi, der ser hyggeligt ud her på din blog.
    Jeg kom i Vestbadet som barn, min mormor boede i et af højhusene lige ved siden af, sjovt som det vækkede minder om dengang..
    Super sej nederdel til den glade badepige.
    Smil fra Ærø.

    SvarSlet
  6. Velkommen til Mette Lykke. Det er sjovt som nogen ting, kan vække minder :)

    SvarSlet