fredag den 26. juni 2009

Tørlagt

kaalhovede

De sidste dage er mest af alt gået i samvær med hvidkålshovedet.

Jeg skal lige, og nej hvor er det spændende at se den næste farve, og så gik den dag…

Anders har af et par gange været sendt afsted efter mere garn, desværre var jeg og butikken løbet tør for den farve, der er mest af. Den kunne først leveres i dag, så turen til centret trak voldsomt.

Emilie tog med og sammen fik vi hentet garn og gik en tur på biblioteket.

 

.. - Jeg tror lige kålhovedet og jeg tager en tørn mere :)

6 kommentarer:

  1. Det bliver vildt flot, når det er færdigt. :-)

    SvarSlet
  2. Hej Pernille.
    Jeg har jo broderet en masse i gennem tiden og jeg elsker det. nu er det jo strikkeriet jeg har gang i, men ingen tvivl om at netop det med at man liiige skal have en farve mere på, er det jeg også bliver fanget af.

    Jeg har vidt nok billeder af nogle af puderne i de ældre indlæg, hvis du har lyst til at kigge. :-)

    God fredag aften og kh
    Henriette

    SvarSlet
  3. Tak Tine, jeg synes også den bliver rigtig flot :)

    Henriette, jeg broderer i perioder - så får jeg nok, indtil jeg glemmer jeg har fået nok, og finder det frem igen :)

    SvarSlet
  4. Hold da op , hvor er det smukt ! Du er jo en haj til at brodere :-)

    SvarSlet
  5. Ej hvor bliver det bare flot! Det er imponerende den fart du har på. Jeg er også vild med at brodere, se små kryds forvandles til de fineste motiver. Jeg glæder mig til at se det færdigt, og hvad du mon skal bruge det til? Pude, billede...?

    SvarSlet
  6. Tak Losarinas Mor :)

    Puttenings, det skal blive en pude.
    Den imponerende fart, må jeg indrømme, har været min måde at omsætte al den tid, jeg har haft med et ben, der ikke har virket helt :)
    Havde det været almindelige hverdage, havde der nok gået temmelig meget mere tid :D

    SvarSlet