tirsdag den 9. juni 2009

Min dag!


I dag for 38 år siden, så jeg dagens lys.

Historien fortæller at min mor med veer dagene inden sørgede for mad til min stakkels far, der ikke kunne klare sig selv. Så gik veerne i sig selv, men det skulle være løgn, mente min fru moder, der fik trukket gemalen ud på en længere vandring fra lejligheden på Højdevej og hele vejen ind ad Amagerbrogade til Rådhuspladsen, hvor vandet gik, og barnefaderen pludselig fik travlt med at komme tilbage efter den allerede pakkede taske.

 minipernille

Jeg blev vækket i morges med the på bakken Emilie har lavet, hun havde også lavet theen, og været ude at købe en gave for de begrænsede midler hun har.

Anders havde snydt mig, og ladet som om han slet ingen gave havde til mig. Og så har han bare været forbi Shamanic efter peridoter, der passer til halskæden jeg fik sidste år.

En skøn morgen. Nu venter ortopædkirurgen og derefter en lang arbejdsdag.

Hav det godt derude :)

peridoter

 

11 kommentarer:

  1. Rigtig hjerteligt tillykke :-)

    SvarSlet
  2. Stort Tillykke med de 38 somre :-)

    SvarSlet
  3. Til lykke med fødselsdagen :) Håber den bliver god :) Fede ørenringe!!!

    SvarSlet
  4. Tillykke med dagen! Håber, den har været rigtig god - og at du får en dejlig aften.
    God bedring med foden.

    SvarSlet
  5. Tillykke med dagen. Husker du, hvad DU lavede, da du blev 18 år?? Jeg husker tydeligt, hvad VI lavede den dag..... vi blev nemlig gift ;)

    SvarSlet
  6. Hjertelig tillykke med fødselsdagen, herligt med gode gaver og en kompetent kirurg :-)

    Og Jette du har da godt nok været fremmelig :-)

    SvarSlet
  7. TILLYKKE søde dig. Jeg håber du har haft en dejlig dag og at den bliver begyndelsen på et dejligt år.

    SvarSlet
  8. 1000 tak skal I alle have. Jeg har haft en dejlig dag med skønne unger, der alle ønskede tillykke.
    En enkelt kom med chokolade og en hel flok, der slet ikke går i Caféen længere kom forbi, bare for at sige tillykke.

    Mette, de kommer ikke ud af ørene foreløbig :)

    Annette, jeg har både haft en dejlig dag og aften. Det er nu ikke foden, men knæet :)

    Jette, jeg kan faktisk ikke huske præcis hvad jeg lavede da jeg fyldte 18, til gengæld er der ingen tvivl om dengang jeg fyldte 19... Det var noget med en fyr, jeg kendte.... :)

    Lene, det var så lækkert med en kompetent behandling :)

    Marina, det er som om årene bare bliver bedre og bedre :)

    SvarSlet
  9. Ups! Godt, det ikke er mig, der er kirurgen ;o)

    SvarSlet