fredag den 19. juni 2009

En lang pause


forbinding

Dagen har stået i strikkens tegn. Den irgrønne er delt til ærmegab og en fornemmelse af at alting går meget hurtigere.

Et par samtaler med kolleger, både fysisk og via sendte beskeder fik følelsen af at pjække  (for jeg er jo ikke rigtig syg, jeg kan bare ikke gå! ) til at formildes lidt.

Nu er strikketøjet pakket væk og hvidkålen fundet frem… bare for variationens skyld.

Der er stadig en smule hævelse at spore og måske har jeg alligevel stavret lidt for meget rundt i lejligheden i dag.. men jeg kan ikke holde ud at sidde stille HELE tiden!

Om lidt er jeg klar til at pakke mig i sengen, det trætter sådan at lave ingenting.

3 kommentarer:

  1. Dejligt at du kan holde dig beskæftiget med noget skønt garn :-)

    SvarSlet
  2. God bedring...selvom du sådan set ikke er syg :-) , men så uarbejdsdygtig da :-)

    SvarSlet
  3. Shabby- Marianne, hvis jeg skulle gå hen og blive færdig, har jeg nok til en mere :)

    Anne, det er jo sådan det er - jeg er uarbejdsdygtig, det kan jeg meget bedre leve med. Tak for det :)

    SvarSlet