søndag den 21. juni 2009

Som tiden går


lilje

I dag har Anders og jeg været kærester i 6 år.

Jeg undres til stadighed over, hvad der skete dengang og hvordan mit liv kun er blevet rigere siden.

Det er ikke en dag vi markerer. Vi registerer datoen og undres lidt over, som tiden går.

Vi plejer at være alene på årsdagen. Datoen er af en eller anden grund altid faldet på en dag, hvor ungerne har været hos deres far. Men ikke i år – eller faktisk er denne weekend øremærket Farmand, men han var inviteret til fest uden børn, så i år er de hjemme.

Jeg har lovet Emilie at vi skal lave sushi til aften. Jeg har prøvet en gang før, dengang endte det med alt for meget ris og alt for lidt fyld. Jeg tror jeg har luret nogle trick af og regner bestemt med, det bliver bedre i dag.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med jer. Det var aabenbart et godt valg I lavede for seks aar siden. :)

    SvarSlet
  2. Tina, det var det bedste :)

    SvarSlet