lørdag den 14. marts 2020

Nedlagt


Nå, men jeg var lidt for hurtig.





Jeg er syg. Om det er en maveinfektion eller Corona er ikke til at vide. Men Amalie har det på samme måde, og Oscar kunne meget vel være bindeledet.

Anders begynder også at føle sig mærkelig.

Jeg halvsover det meste af tiden, og har ikke lyst til at strikke - så er den hel gal. Ud over den ubehagelige følelse, har jeg det som sådan fint.

Vi burrer os inde, satser på det værste, SFO-lederen finder et alternativ til mig, og om lidt forsøger vi at proviantere via nemlig.com. Jeg forestiller mig, der godt kunne være ventetid.





På plussiden kommer tøserne hjem i morgen. De har selv klaret det, købt nye billetter og tager fra Washinton via Amsterdam. Emilie tager med Josefine til Fyn, så hun ikke skal herhjem.

Den tegnede rejseforsikring, havde ikke lyst til at hjælpe, ambassaden henviste til flyselskabet, men flyselskabet tog ikke telefonen. Godt de kan selv.

Og at vide hun er på Fyn, er langt bedre end Over the Pond.





4 kommentarer:

  1. Puha - jeg håber på god og snarlig bedring for jer alle!
    Det må hjælpe godt til på det mentale plan, at du ved I snart har pigerne sikkert hjemme igen.

    SvarSlet
  2. God bedring til dig, og godt at pigerne selv fandt ud af at komme hjem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene, bedringen er på vej, og ja vi glæder os til de kommer hjem :)

      Slet