søndag den 27. oktober 2013

Oh dear


Jeg vågnede i morges til synet af den her.


dear


Meget stille og meget forsigtigt listede jeg hen og hentede kamaraet. Forsigtigt for ikke at forskrække forsøgte jeg med billeder gennem vinduet. Kræet var nærmest ligeglad, og kiggede længe, inden det løb rundt om hjørnet til kammeraten, der stod og gnaskede nedfaldsæbler ved det lille æbletræ. Bagved står forresten også en, men den så jeg slet ikke, før de alle tre fik nok og forvandt gennem hækken.

Det har været en skøn weekend. Vi har strikket - ikke så meget som vi kunne have gjort. Vi har snakket, så ørene var ved at falde af og vi har set flere film, end jeg plejer at se på en måned.

Vi har spist god mad, nippet chokolade og tørrede figner i en lind strøm. Vi har brygget the og kaffe og tømt et par flasker astii.

Nu er jeg hjemme. Glad og en smule træt...

Anders har lavet the - nu skal det nydes!

8 kommentarer:

  1. Det er jo næsten som et postkort, sikke da en skøn udsigt at vågne op til

    SvarSlet
    Svar
    1. Lydert, så kan jeg godt mærke jeg kommer fra betonforstaden. Her er der ingen mulighed for sådan et syn :)

      Slet
  2. Den var da ualmindelig fotogen :-) Dejligt med sådan en weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var skønt Lene, og det var overraskende hvor længe den blev stående :)

      Slet
  3. åh hvor var du heldig der ! Billedet er jo super taget gennem ruden og refleksionen ligger foran dyret, så det bliver helt tydeligt . Flot !

    SvarSlet
    Svar
    1. Evi, jeg håbede bare at et enkelt blev godt, og der er faktisk et par stykker mere, der blev gode :)

      Slet
  4. Hvor er det vare et super billede. Det er skønt at opleve naturen så dejlig tæt på. :-)

    SvarSlet