tirsdag den 1. oktober 2013

Pink og lyserød


Starten på en lyserød frø


Jeg har aldrig været specielt til lyserød. Det har Emilie heller ikke. Måsker er det en brist, eller fordi hun aldrig har haft udlevet prinsessedrømmen.. se bare her ... i hvert fald er hun pludselig og helt uden ophør vild med alt, der er den mindste smule til den lyserøde eller pink side.

Hun har bestilt en lyserød frø. Jeg kan mærke at den nok skal laves i etaper. Min verden holder ikke til alt for meget svæven på lyserøde skyer ad gangen...


Starten på en lyserød frø

prikker

9 kommentarer:

  1. Svar
    1. Violykke, det tror jeg også den gør :)

      Slet
  2. ja lyserød er min farve så jeg synes de er skønne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle, Emilie er meget tilfreds. Det er jo det vigtigste :)

      Slet
  3. Fiiiin. Er det ikke en sydafrikansk blomst????

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor skal den nok blive fed,det er da cool med en lyserød frø,så må du have solbriller på under hæklingen så den ikke ser så lyserød ud :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg overlever nok, Gitte. Og jeg tror også den bliver rigtig fin.
      Hun har også bestilt en krone i lyserød glimmer :)

      Slet
    2. Hi hi,selvfølgelig,den kan da heller ikke have andet på end en krone i lyserød glimmer

      Slet