tirsdag den 15. oktober 2013

Mor-hjælp


Ungersvenden er ekviperet, hans køkken er udstyrret med gryder og en omrokering har givet meget mere luft, end han i sin vildeste fantasi troede muligt.

Katte har hoppet forvirrede rundt - for hvad har de nu gang i?


Kattene hos Daniel - Stalin


Min støvsuger har været på udebesøg, Ungersvendens gulv er fri for nullermænd og andet skrammel, ideer til opbevaring er overvejet, og jeg er hjemme igen.

Katte har gemt sig under sengen og hvor der ellers var plads - for sådan en larmemaskine kan godt være lidt farlig!


Kattene hos Daniel - Naya


Sille skal i teatret i aften. Hendes mor skulle egentlig med, men hun er blevet syg. Ærgerligt nok, men det betyder at jeg kan få pladsen. Altså er der ingen ben der skal op, ingen stilhed der skal nydes.

I hvert fald ikke lige nu.

Lige nu vil jeg i stedet iføre mig min fine nye kjole, finde ud af hvor langt Sille er nået og begive mig mod Frederiksberg.


I morgen derimod. I morgen har jeg ingen planer. Ud over noget med at smække benene op!

prikker

2 kommentarer:

  1. Aiii, hvor heldigt med en lille plds i teatret - hvad så du?

    Ja, de unge mænd ved ikke hvoreget der egentlig kan samles sammen og give mere plads, før vi møder ligesom nævner og bekriver det for dem. Men de finder hurtigt takten og er på rette vej. :-)

    SvarSlet
  2. Catarina jeg så Skatteøen instrueret af Sebastian. En af Silles venner spiller med, og så bliverdet helt hyggeligt at se :)

    Og jep, de hjemmefraflyttede skal nok lære det - nogen gange med lidt hjælp.

    SvarSlet