fredag den 25. oktober 2013

Med tid til strik


Vi har talt om det mange gange. Talt. Uden at gøre noget ved det.


Weekendpakkenelliker


Men nu gør vi det. Lader hus, hjem og resten af beboerne passe sig selv.

Vi har lejet en hytte og weekenden står på strik og hygge.

Når jeg har fri kommer Bettina og Karina og henter, inden turen går mod Nordsjælland. Hvor er jeg ikke helt sikker på, men noget med brændeovn og skov. Hvis vi nu skulle få lyst til en tur udenfor.

Jeg har pakket. Jeg har muligvis glemt noget. Men jeg har strikketøjet med - og varme sokker og en sweater.

Så kan det ikke gå helt galt.

4 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt. Rigtig god tur

    SvarSlet
  2. Øjjj, hvor lyder det skønt. Rigtig god tur og weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, det har været en skøn weekend :)

      Slet