torsdag den 9. juli 2009

Hør i baner


Ide

Tirsdagens venindekomsammen bød også på strik. Mens bedsteveninden syede strikkede jeg den ene prøve efter den anden, til jeg nåede det rigtige resultat.

Jeg er stadig lidt svævende i hvor ideoplægget bærer hen, men foreløbig virker det fint. Jeg pakker ned øverst i min taske, så der er underholdning både i bus og tog, når turen om ikke lang tid går mod Asserbo.

Vi pakker og går konstant ind i hianden i forsøget på at få alting med, for selvfølgelig pakkede vi ikke i går, eller bare i nogenlunde god tid, men satser i stedet naivt på at huske alting i løbet af en halv time.

Same same, det er prøvet før, og vi plejer ikke at mangle noget.

2 kommentarer:

  1. Det ser godt ud - det minder om mønsteret fra February Lady Sweater - eller snyder mine trætte øjne mig?

    SvarSlet
  2. Stine, jeg kan godt se ligheden, mmen det er ikke helt det samme :)

    SvarSlet