torsdag den 23. juli 2009

Bukser #2


Bukser
Dagen i dag er en mærkelig en af slagsen. Jeg føler mig gennemtræt og har mest lyst til bare at sove.
Bukserne jeg har syet på de sidste dage er endelig færdige og Anders er lykkelig. Han havde et par, der blev slidt, til de ikke kunne mere, nu har han et nyt par, der ligner de gamle til forveksling og er fyldt med så mange detaljer, at jeg slog bak, hver gang jeg prøvede at starte op.
Da jeg endelig fik fundet stof og symaskine og i stedet for at tænke alle detaljer under et, og bare tog dem en ad gange, var det sjovt nok ikke så slemt alligevel…
Filmen i aftes skuffede Ungersvenden, mens jeg kom ud af salen og følte mig en god oplevelse rigere. Jeg savnede de afsluttende scener, men ud over det, synes jeg filmen ramte fint min erindring om bogen.
De tidligere film har jeg oplevet skuffelse over og måske synes jeg bedre om denne sjete version, fordi jeg har erkendt at filmatiseringerne aldrig kommer op på siden af den film jeg allerede så, da jeg læste bogen. Det og så måske, at det er så lang tid siden jeg læste, at jeg har glemt alle detaljerne.

2 kommentarer:

  1. Flot, flot... afholder du kursus? ;)

    SvarSlet
  2. 1000 tak Jette.
    Kurser har jeg nu ingen planer om :)

    SvarSlet