torsdag den 30. juli 2009

Perler må der til


lidt for meget lår og sommervarme kan give røde knopper og svie. Derfor har jeg stort set altid gamacher under sommerkjoler. Men gamacher kan også blive tyndslidte, jeg vovede dog alligevel, men måtte se i øjnene at der ingen beskyttelse var tilbage midt under travet i går.

Eneste mulighed forudskiftning indeholdt enten en stump lynlås eller kæmpe knapper. Lynlåsen vandt, og hjemme blev der åbnet til skuffen med perler, og en udskiftning igangsat.

Lidt sjov må der til!

slide

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud, dejligt at du er så kreativ, jeg må vist have fat i nogle perler :)

    Knus

    SvarSlet
  2. Pernille, det undrer mig lidt, jeg ikke før har udskiftet kedelige skydere på lynlåse med pynt - det gik lynhurtigt :)

    SvarSlet