mandag den 6. juli 2009

Afstand


Når noget skal males på siderne, og der er fare for at underlaget sidder fast, plejer jeg at hente ungernes legoklodser.

Det er åbentbart længe siden, jeg har haft brug for afstandsstykker, for legoklodserne blev pakket væk, for flere år siden og står nu i kælderen. Jeg er ikke sikker på knæet har godt af endnu en tur, så i stedet gik den vilde jagt efter brugbare små ting, der med god vilje kan bruges.

Enden blev klemmer!

Klemmer

Jeg er stadig tilbøjelig til at mene legoklodser er bedst. Måske jeg skulle tage en håndfuld med op, næste gang jeg skal i kælderen og placere dem strategisk sammen med pensler og hobbymaling.

2 kommentarer:

  1. Lego og dublo bør man altid have i nærheden :-) Dublo er godt at svøbe sandpapir om, når du skal slibe :-)

    SvarSlet
  2. Du har ret, jeg tager et par duploklodser med også :)

    SvarSlet