torsdag den 30. juli 2009

Sommerbukser til Ungersvenden


sommerbukser
Det er utroligt så aktiv jeg bliver, når jeg er alene. Ikke så snart var Tøsebarnet ude af døren, før jeg fik startet op på de korte bukser, jeg har lovet Daniel.
At de først blev færdige, lige nu, efter min mor gik er udelukkende fordi jeg ikke kan sy om natten. Det er ellers det bedste tidspunkt at sidde ved maskinen. Det duer bare ikke her, ejendommen vi bor i er ufattelig lydt, stort set alt kan høres, så symaskine om natten, det er udelukket på forhånd.
Ikke det bedste billede, men nu har han dem på, de sidder godt – siger han, og vil ikke tage dem af igen. 7 lommer blev det til, fordelt både for og bag. En med lynlås, to med klap og resten almindelig for- og baglommer.
Nu vil jeg lave en kalender!

2 kommentarer:

  1. Du er simpelthen så dygtig :-)
    Surt at du ikke kan sy om natten, når det nu er der du er bedst :-)

    SvarSlet
  2. Losarinas Mor, det er så hyggeligt at sy om natten, når alle andre sover :)

    SvarSlet