lørdag den 18. april 2020

Tilbage fra lediggang


De sidste to dage har været mærkelige og en smule drænende. Der er stort set ikke nogen børn i SFO, og på en eller anden måde, føler jeg mig nærmest mere træt, end når der er mange.





Der er ingen tvivl om at de mange ugers lediggang også gør sit. I forhold til træthed.

I næste uge skal jeg i skole. Jeg glæder mig. Jeg glæder til at kunne gøre noget og til at se børnene igen. Også selvom to af dagene vil være sammen med en klasse jeg slet ikke kender. Ikke engang fra Klubben, for ingen af dem går der.

Med opdelte klasser er der brug for flere lærere. Der er både dem, der stadig sidder hjemme og fjernunderviser og så dem, der pludselig skal være to om en klasse, der normalt er beregnet til en enkelt lærer.








Her kommer vi ind. Jeg ved endnu ikke hvordan der kommer til at blive. Jeg tænker at ligesom ledelsen planlægger fra time til time, gør vi det samme i undervisningen. Skemaet blev delt sent fredag eftermiddag, så der var ikke tid til at snakke med de lærere jeg i løbet af ugen skal arbejde sammen med.

Jeg tænker vi tager det som en oplevelse. Og lige nu glæder jeg mig bare.



Billederne har intet med indlægget at gøre. Vi fandt de små sjove dyr i Berlin i Vinterferien.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar