onsdag den 14. marts 2018

Onsdagsmasker


Onsdag har været en af de lange dage. Jeg startede tidligt med et spændende møde, arbejdede ind imellem og sluttede sent med et spændende møde. I morgen bliver også lang, og trods masser af dejlige dage, tager jeg mig selv i, at glæde mig til påske.

Det skal blive skønt med en forlænget uges ferie.















Læse:

Jeg ved ikke om jeg har glemt hvordan man læser, eller jeg har ramt alle de kedelige bøger over en periode. Selvom jeg er langt over halvvejs, mangler jeg stadig følelsen af en historie.

Jeg mangler at blive suget ind i historien og blive holdt fast i spændingen. Jeg mere håber end tror på en slutning, der sætter punktum, helst efter historien for alvor tager fart. Jeg mangler farten.

Måske er det derfor jeg er så lang tid om at læse. Måske finder jeg aldrig historien, fordi jeg er for lang tid om at læse.

Det er store spørgsmål.


Strikke:

Erika har designet en overenskomsthue. Jeg kan godt bruge en ny hue.

Det superlækre uldgarn, jeg havde med hjem fra Violykke, vidste jeg bare at jeg enten skulle bruge, eller glemme jeg havde.

Det to føltes som et godt match.

Også selvom huen måske nok burde have været rød!






2 kommentarer:

  1. Det var hellere ikke nogen af de bøger der kunne holde mig vågen, du skal over i nogle af de her forfattere
    Lars Kepler
    Jo Nesbø
    Jesper Stein
    Michael Katz Krefeld
    Mo Hayder
    Sebastian Fitzek
    og jeg kunne blive ved ;) alle bøger fra dem er så spændende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Susanne, de står også på min liste. Jeg synes bare at jeg ville have afslutningen af Annika Bengtzon med. De forrige har været langt mere spændende :)

      Slet