søndag den 12. december 2010

Vi arbejder på det



Min egen computer har ikke virket i måneder.. eller sådan føles det i hvert fald.

Anders og jeg har derfor delt hans i lige så lang tid.
Min harddisk, hans maskine.

Bortset fra den manglende mulighed for at være på lige her og nu og når jeg ønskede det, har det fungeret fint.

Først for et par dage siden... måske rettere et par uger.. slog det mig, at Daniel har to computere, men kun bruger den ene. Adspurgt var jeg da velkomme til at låne den stationære.

I dag forsøgte vi.. Forsøgte at sætte min harddisk med alle mine ting i Daniels computer. Det virkede ikke optimalt. Der mangler en ledning, for at kunne fungere...

Indtil da bruger jeg hans harddisk, savner mine egne programmer og filer og klarer mig nok endda :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar