tirsdag den 7. december 2010

Garngaver


VLUU L210  / Samsung L210


Jeg er overvældet.

Alle de små tæpper jeg strikkede i efteråret, udløste så mange lodder at jeg vandt ikke bare ét, men to nøgler garn.

Det lå i postkassen i går, og nåede med på arbejde, for jeg kiggede i kassen på vej ud, og stoppede glad pakken i tasken inden døren til opgangen nåede at smække.

Skønne, bløde garner, som jeg ikk er den eneste, der har aet mere end en gang. Hvad det skal ende som, er endnu uvidst, men jeg er helt sikker på at lige pludselig så ved jeg det.

Endnu engang tusind tak Christunte. Det er dejligt garn.

5 kommentarer:

  1. Det ser rigtig lækkert og inspirerende ud. Du har da også fortjent en god garnpakke med alt det, du fik strikket :)

    SvarSlet
  2. Mette, det er noget så lækkert, jeg glæder mig helt til at sætte pindene i det :)

    SvarSlet
  3. Hej Pernille - super, at det nåede frem!
    Glæder mig til at se, hvad du får lavet.
    K.h.
    Christine

    SvarSlet
  4. Christunte, jeg glæder mig også til at se, hvad det bliver :)

    Solrun, det er bare så lækkert :)

    SvarSlet