lørdag den 22. november 2008

Lidt uldent


Filtet i maskinen og pyntet lidt.



Jeg startede ved 30 grader - var lidt bange for det skulle krybe for meget. Ingenting skete, derfor en 40 graders vask. Så skete der noget.

Umiddelbart var jeg bange for det var blevet for småt, men jeg tror det passer.
- Ellers må vi finde et mindre barn :)


De er i hvert fald varme - vanterne. Jeg tvivler på at blæst og regn vil gå gennem, sådan lige med det samme.
Overvejer om Netto mon har mere garn - jeg kunne da godt bruge sådan et par :)


6 kommentarer:

  1. Det er blevet et meget lækkert sæt ! Kan godt forstå du selv må ha et :-)

    SvarSlet
  2. Der er så meget jeg gerne vil have - det er bare ikke altid, det bliver til mere end tanken :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot - jeg skal selv igang med at strikke mine første vanter og de skal også filtes....Måske man også skulle pynte - for det ser hammerende godt ud

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig skal du pynte Marianne - og tak :)

    SvarSlet
  5. Lækkert lækkert sæt - god jagt efter mere garn ;-)

    SvarSlet
  6. Ja jeg må vist hellere se, om ikke jeg kan finde noget :)

    SvarSlet