mandag den 17. november 2008

Søndag


Jeg duer alligevel ikke til ingenting at lave.
I første omgang fik jeg nålet en del af patchworktæppet sammen - indtil jeg løb tør for nåle, men endnu ikke syet.


Sådan en søndag eftermiddag er også fantastisk til at sidde i sofaen og læse, og hvis man så lige falder lidt i søvn, er det godt med et varmt tæppe.

Efter Emilie var lagt i seng, fik jeg afsluttet hue og vanter. De skal filtes og er derfor strikket rigeligt store. Garnet er lækkert let og luftigt og jeg forestiller mig, der ikke skal meget varme til før de bliver meget små.
Regner med det er bedst at starte med en almindelig uldvask, så nu ligger de sammen med vasketøjet og venter.


I morges var Anders vågen og oppe da mit vækkeur ringede, så han fik overdraget hvervet at vække og sende i skole, mens jeg gik iseng igen.
Det sker ikke tit, og selvom jeg ikke var vågen, sov jeg heller ikke og kunne derfor høre hyggelige lyde fra resten af lejligheden, før begge var ude ad døren og Anders kom med friskbrygget the.

Ren luksus :)

2 kommentarer:

  1. Å det er bare det hyggeligste. De søndage hvor min mand tager ungerne rånydder jeg simpelthen også bare. Glæder mig til at se vanterne færdige, sådan noget kan jeg slet ikke hitte ud af.

    SvarSlet
  2. Jeg har aldrig rigtig prøvet det før, så jeg temmelig spændt på hvad det ender med :)

    SvarSlet