torsdag den 13. november 2008

Garn til filtning


Det er utroligt så lidt jeg når, på sådan en ekstra fridag.

Jo jo, jeg fik syet, men vasketøjskurven bugnede stadig, da jeg stod op i morges.
- Det gør den ikke mere :)

I Netto kan man ind imellem finde de mærkeligste og mest spændende ting. For nogle dage siden faldt jeg over det her håndspundne uldgarn i pakker med 2 x 30 gr i en ensfarvet og en meleret, i farver der passer sammen.


jeg har købt tre pakker og satser på en meleret hue og et par ensfarvede vanter, til Emilies del af gavekalenderen. De skal filtes lidt, så jeg håber det passer, hvis jeg strikker i min størrelse før krymp.

Min kreation på pind 9 må så vente lidt, selvom den endnu mangler et ærme, for nu sidder pindene i huen :)

3 kommentarer:

  1. Man kan gøre rigtig gode fund i Netto. Jeg er f.eks. meget glad for de uldundertrøjer jeg fandt for nogle uger siden. I dag købte jeg kæmpeskildpadder - jeg har længe gerne villet gøre en kollega kunsten efter, hun lavede skildpadde-brownies som var voldsomt gode!

    SvarSlet
  2. Det ser spændende ud, og ja, lidt heldig har man lov til at være engang imellem :-)

    SvarSlet
  3. Stine - skildpaddebrownies lyder rigtig godt, skildpaddeis er også rigtig godt :)
    Og ja, Netto har ind imellem nogle ret gode tilbud.

    Tanker og Spin - Jeg håber det var heldigt og er lidt spændt på filtningen - jeg håber det kommer til at passe :)

    SvarSlet