fredag den 19. september 2008

Stol på det


For et stykke tid siden købte jeg stof til gardiner. Samtidig købte jeg stof til betræk af Daniels gamle kontorstol.

Nu er det sådan, at jeg bestemt ikke rider samme dag, som jeg sadler... Men da stolen bliver brugt flittigt hver dag, var det næsten pinligt, da jeg i går endelig tog mig sammen og startede.

Ryglænet voldte mig lidt problemer hvordan betrække det hele (da det gamle betræk var direkte grimt) og samtidig ende med et acceptablet resultat.
Enden blev at sætte et stykke stof fast bagpå og stramme et andet stykke over forsiden og ca fem centimeter om på bagsiden. Her ville jeg så sætte et bånd over alle de ikke særlig kønne clips.


Så var det lige jeg tog mig til hovedet, for hvordan sy et bånd fast på noget, der er trukket stramt over træ???
Hjemmet er nu beriget med et sæt krumme møbelnåle :)

- Og ungersvenden har en stol han kan være bekendt!

2 kommentarer:

  1. Nej, hvor er du god :-)
    Flot stol !
    Skulle du få lyst til at fortsætte, har jeg også en kontorstol der kunne trænge ;-)

    SvarSlet
  2. Tak Mariann. Jeg synes også jeg er ret god.
    Jeg er også temmelig sikker på, du selv kan lave en lige så flot stol :)

    SvarSlet