mandag den 29. september 2008

Mio min Mio


I Emilies klasse skal der læses Mio min Mio. Bogen var ikke ankommet, så dagens lektie er uddelt som kopier.


Når jeg nu ejer et eksemplar, skal det da i brug.
Jeg var også helt sikker på, at bogen ville stå mellem børnebøgerne på et af ungernes værelser - det gjorde den bare ikke! Øv


Hva' så?? Den må da være her..


Jeg har nu været i kælderen, hvor den ganske rigtigt var havnet.



Vores kælderrum er på størrelse med et kosteskab og der er rigtig mange ting stuvet sammen derinde - se lige mig forsøge at nå noget inderst inde :)

Jeg fandt også min første strikkemaskine - købt brugt for mange år siden.

For næsten lige så mange år siden, mente jeg det var på tide med et ribapperat, men kunne kun få et brugt sammen med et hovedapperat - så havde jeg to :)


Det har jeg stadig. Jeg har flere gange forsøgt at give den ældste model væk, den er bare aldrig blevet hentet.
Nu kan den ende sine dage (eller også kan den anden) som reservedele :)


Jeg er ikke helt sikker på hvilken der er bedst - eller forskellen på 840 og 860?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar