tirsdag den 2. september 2008

Overflødig


Jeg har strikket.



Nogengange kan jeg føle mig så overflødig på mit arbejde at det er godt at have strikketøjet med.

Jeg vaskede op, jeg ordnede og ryddede og prøvede at se arbejdende ud.
Det var ikke nok.

Så jeg strikkede. Og nåede et godt stykke :)

Det ser ikke ud af så meget, men når jeg insisterer på at strikke hele vejen rundt, så jeg slipper for sidesømme og har næsten 350 masker, tager det tid før det ser ud af noget.

Det er altid dejligt når ungerne ikke har brug for os, men det er også lidt opslidende. I aften har vi haft længe åbent, lavet mad og spist og hygget sammen. Men når der kun er fire til spisning, kan det godt føles lidt tåbeligt at bruge hele aftenen der, i stedet for hjemme.

Jeg nåede hjem inden Emilie gik i seng. Hun er blevet så stor at hun kan komme senere i seng og derfor stadig er oppe, når jeg kommer hjem tirsdag aften.
Det er rart lige at kunne nå at sige godnat og læse et enkelt kapitel i godnatlæsningsbogen inden hun falder i søvn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar