mandag den 29. september 2008

Alene - igen :(


Min søde kollega har lige sendt en besked. Han kommer ikke i dag, sønnen er syg :(


Gennem de sidste tre uger har jeg været alene tre dage hver uge, fordi min søde kollega har været andre steder.


Det er ikke fordi han ikke har været på arbejde - han har været med Klubben på tur, med Klubben til fodboldstævne, med Klubben i svømmehallen og på kursus.


Nu er det sådan at vi kun er to, og ja vi samarbejder med Klubben, men vi er ikke Klubben. Og selvom de fra Klubben gerne hjælper, når jeg står alene tilbage, er det stadig mig, og mig alene, der står med ansvaret.


Det er ikke for at beklage mig, men jeg kan mærke det trækker tænder ud :(


Vi skal på weekendtur på fredag, jeg glæder mig. Men jeg kan også mærke, at så skal jeg have fri. Jeg trænger til fridage og har heldigvis masser at tage af :)


2 kommentarer:

  1. Det er så hårdt når man er presset - både for den kollega som ikke kan komme og den som stå alene tilbage.... øv bare der var råd til vikardækning

    SvarSlet