torsdag den 29. august 2013

Hov, hvor blev dagene af?


Det har lige været weekend, i går var det onsdag, i dag er det torsdag. Om lidt er det weekend igen.


Fåreflok til maskestrik


Mine dage flyver af sted i en fart, jeg næsten ikke kan følge med.  I aftes var der indlagt et lille hul med plads til langsommelighed, stillesidden og snak mens masker blev flyttet fra pind til pind. Det gjorde godt.

Karina lagde hus til, og selvom det plejer at være omvendt, havde hun gaver til os. En lille flok får, både hvide og et enkelt sort, der skal hjælpe med at holde styr på maskerne i fremtidige projekter.


Fåreflok til maskestrik


Jeg ved hun har fundet dem i butikken A good day for a cupcake, og som Karina meget rigtigt sagde; med sådan et navn, må det være en fantastisk butik.

I aften venter endnu et møde. Denne gang mit formentlig sidste forældremøde i skoleregi. Det er sådan lidt mærkeligt at tænke på...

I morgen pakker jeg kufferten og tager til Bornholm. Endnu engang har vi fået planlagt kollegial tøsehygge i Berits sommerhus. Måske bliver vi nødt tiil at sløjfe planen om Christiansø i solskin lørdag, men det vil uden tvivl blive en skøn weekend.

6 kommentarer:

  1. De er vildt søde, sådan nogle skal jeg bare eje :0) og rigtig god tur til Bornholm, åh der er skønt

    SvarSlet
    Svar
    1. Violykke, de er skønne og tak. Jeg er sikker på en god tur :)

      Slet
  2. Rigtig god tur til Bornholm, det bliver da super fedt at kommer afsted til sådan en omgang tøsehygge. :-)

    Og de dersens maskeholdere, de er da bare for nuttede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, med det selskab kan det kun blive godt :)

      Slet
  3. skønne maskeholdere ;-) Herligt med sådan en tur og så på Bornholm, fantastisk!!! Nyd det hele :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nola, du kan tro det har været dejlige dage :)

      Slet