lørdag den 10. august 2013

I går købte jeg forresten...


... en hel masse garn!

Trods manglende ben på den første frø, er der allerede gået inflation i tankerne om flere.

Ellers kan jeg altid strikke nogle karklude eller hækle de der grydelapper der i stedet blev til en frø...


bomuld1


I dag har jeg også haft en hel masse garn mellem hænderne. Men det er en hel anden historie og garnet er slet ikke til mig.

Lige nu vil jeg hellere køre ud og aflevere det, og så får I måske historien senere....

4 kommentarer:

  1. Man kan aldrig få for meget garn, jeg glæder mig til at se din frø :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh.. Det kan man vist ikke Gitte. Og frøen er snart færdig. Faktisk mangler jeg bare noget glimmergarn til kronen :)

      Slet
  2. Hi hi, det lader til at strikkere aldrig kan få for meget garn. Måske jeg skal finde en aftager til de bar spårester jeg har. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, Catarina.. det er vist sådan en slags arbejdsskade :)

      Slet