torsdag den 22. august 2013

Mens jeg husker det


Fem år!!!


Jeg burde vel kippe med flaget.

Specielt når jeg af mærkelige grunde har husket det.

Jeg glemmer nemlig altid sådan noget.

Men i dag - af alle dage - i dag er det fem år siden jeg skrev mit første blogindlæg.

Fem år siden jeg sprang ud i noget, jeg i virkeligheden ikke anede noget som helst om.

Jeg havde ingen planer, ingen vinkel og absolut ingen fremtidsudsigter.

Mindst af alt at jeg fem år senere stadig skulle skrive indlæg.


I løbet af de fem år har jeg fundet en kurs.

Ikke en særlig fast kurs. Men noget der føles rigtigt for mig.

Nogen gange går det stærkt, nogen gange langsomt.

Nogen gange er det højtravende og andre gange temmelig lemfældigt.

Sådan er jeg, og det afspejles.

Det kan ikke være anderledes.


Et hurtigt kig i baghuset fortæller spændende ting.

Som at jeg har skrevet tretusind eenoghalvfems indlæg.

Som at I (og jeg) har skrevet titusinde trehundrede og halvfems kommentarer.

Eller at indlægget Noget om skabeloner har været vist firetusinde nihundrede fireoghalvfems gange.

Lidt vildt!

14 kommentarer:

  1. Tillykke med blogdagen. Jeg nyder at følge med i både din ord og billeder.

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen,jeg har jo næsten lige fundet dig,men hold da op hvor jeg nyder at kigge forbi :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Gitte, det er også et virvar derude :)

      Slet
  3. Hjertelig tillykke med fødselsdagen og jeg er glad for at du stadig skriver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene, det er blevet en del af mig - tror jeg. Jeg er også glad for jeg stadig skriver :)

      Slet
  4. Tillykke med dagen, ja årene går hurtig ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vildt hurtigt Violykke. Og nærmest hurtigere for hvert år :)

      Slet
  5. Tillykke med blogfødselsdagen og jeg håber der kommer mange flere, for jeg elsker at læse om dine strik og hverdage fyldt med unger. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Catarina, jeg har ingen planer om at stoppe foreløbig, så mon ikke der bliver flere :)

      Slet
  6. Hold da op, hvor har du været flittig, og jeg følger da også godt med
    Tillykke med de 5 år

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lydert. Der er ingen tvivl om, at det betyder en hel del at nogen læser med :)

      Slet