mandag den 19. august 2013

Efter weekenden


Nogen gangen sætter jeg ikke selv dagsordenen for min kalender. Nogen gange ender alting i en højere enhed og hver eneste weekend i flere måneder bliver fyldt op.

Pludselig er kalenderen fyldt op med udflugter, sammenkomster, fødselsdage og ren hygge. Fyldt med gode ting. Også selvom man kan få for meget af det gode.


Altanen - august 2013

Altanen - august 2013


Når fyldte weekender falder sammen med lange nye dage, kan det godt gå hen og blive noget af en udfordring.

Set i bakspejlet kan jeg derfor godt forstå, at jeg gik omkuld, da vi går eftermiddags nåede hjem efter en dejlig tur og dejlige timer sammen med min mor, min søster og alle dem, der hænger ved.

Til gengæld er jeg frisk nu. Klar til endnu en dag. Med nyvaskede håndklæder og energi til endnu en uge. En uge, der også ender med en fyldt weekend.

En uge, der helt sikkert nok skal byde på lidt af hvert. Men mest af det sjove. Regner jeg med.

prikker

2 kommentarer:

  1. Hi hi, ja nogle gange falder alle invitaioner og andre sammenkomster bare samme og så kan jeg godt følge dig at du går omkuld - det gør jeg selv. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er det ikke altid sådan Catarina? Lange perioder uden planer og tider hvor det hele falder over hinanden :)

      Slet