tirsdag den 20. august 2013

Forventningens glæde


Det tog så hele dagen .. og en madpakke og et skolebestyrelsesmøde (det var forresten ikke farligt, jeg tør godt komme igen), og nu skulle den være der. Det håber jeg i alt fald. Links er sendt ud og alle de firehundrede og nogen forældre sammen med lærere, pædagoger, ledelse og hvem der ellers kunne være intersserede kan nu læse.


Fotoeffekter

Fotoeffekter


Jo der er småfejl. Det er nyt layout, og der er ting jeg ikke er hundrede procent tilfreds med. Jeg hænger mig i mellemrum og tekststørrelse, men lige nu kunne jeg ikke mere. Rettelser må følge i de næste udgaver.

Og mens jeg sad her, var der fotografering på programmet for Emilie. Niendeklasserne får altid taget to klassebilleder. Det er en tradition, som formentlig aldrig stopper. For det er sjovt og de små glæder sig til de bliver store og skal have taget fjollede billeder.

På det ene billede skal de være pæne. På det andet må de skabe sig så åndsvage som de kan. De klæder sig ud og det gælder ofte om at være mest grim eller mærkelig eller noget tredie.


Fotoeffekter


Emilie har brugt de sidste aftener til at kreere et tylsskørt, der sammen med brune øjne, diadem, roser og mine højhælede sko, kunne gøre hende til en ballarina. En af drengene havde truet med at komme i kjole og til det fine billede havde de samlet i klassen besluttet at alle skulle yde deres ypperste - drengene møde i jakkesæt og pigerne i pæne kjoler. Emilie tog i morges af sted i en af mine pæneste kjoler.

Jeg glæder mig til at se de billeder.

4 kommentarer:

  1. Tænk, hun allerede går i niende ..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt vildt Miri. Jeg tror jeg kommer til at gå hele året og undre mig :)

      Slet
  2. Skriverier tager altid længere, end man tror. Jeg ved ikke, hvorfor det er sådan, eller hvorfor det ikke blivere lettere at regne ud, hvor lang tid noget tager at skrive. Tillykke med udgivelsen. ;-)

    - og tillykke med din store pige. Jeg kan godt forstå, du glæder dig til at se billedet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Erika, det var dejligt at kunne lave det i (næsten) et stræk. Det betød at jeg modsat de stjålne timer rundt om, reelt kunne komme tilbage og sige hvor lang tid jeg har brugt. Det kan senere skrives ind i min timeplan, hvilket godt kan gå hen og blive en rigtig god ide :)

      Jeg er rigtig spændt på de billeder - efter tøsenes udtalelser lyder det rigtig godt.

      Slet