onsdag den 11. marts 2009

Lyserødt

lyserødstrik

Onsdag er personalemøde. Det duer ikke uden strikketøj, eller jeg duer ikke uden i to timer.

I går sad Emilie og bladrede i et strikkeblad og udpegede et par modeller. Jeg fandt det garn frem, jeg for et par år siden strikkede til hende af, men som aldrig blev brugt. Det blev trævlet op og har ligget og ventet. Måske det kan bruges på ny?

Modellen var selvfølgelig for lille, så lidt beregning skulle til. Nu skulle det være på plads, og de næste timer reddet :)

3 kommentarer:

  1. Det ser dejligt ud. Jeg kender godt det, med ikke at kunne undvære sit strikketøj. Jeg har det med overalt, man skulle jo nødig komme til at sidde i en oplagt strikke-situation uden at kunne strikke : )

    SvarSlet
  2. Jeg var optimistisk nok at tage mit med på arbejde - men jeg tror dog det kommer urørt med hjem. Pyh!

    Jeg glæder mig til at se flere billeder af det - det ser klistrende dejligt ud :-)

    SvarSlet
  3. Jeg render som regel også altid rundt med strikketøjet, hellere have det med og ikke få det frem, end sidde og mangle :)

    Der skal nok komme flere billeder Stine :)

    SvarSlet