mandag den 9. juni 2014

En skov og en tur i skoven


Det er lige før vejret var for godt, da vi hankede op i os selv og tog mod byen, mod sushi og mod en bænk i Søndermarken. Solen skinnede så det var en lyst, og hvert eneste skridt fik sveden til at dryppe fra os.


Porcelænsskov fra Emilie


Jeg kan godt lide solskin, sommer og varme. Jeg kan også godt lide at det muligt at søge ind i skyggen, kigge ud mod solen og nyden varmen.

Så det gjorde vi.

Undervejs samlede vi Sille op. Det var aftalt, og når hun nu bor lige ved siden af Søndermarken virkede det som en god ide. Vi sad på bænken, til solen var så langt væk og skyggerne så mørke at jeg begyndte at fryse og sengetider pludselig blev håndgribelige.

Nu er vi hjemme igen, og jeg nyder synet af den skov Emilie hemmeligt har købt og givet mig. En lillebitte skov, på bare fire træer, der pynter og hygger. Vistnok tænkt som adventsstage, men hvem bestemmer egentlig det?

10 kommentarer:

  1. Hold da helt op en flot gave ! De er meget smukke og jeg ville helt bestemt bruge dem hele året, advendt eller ej :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Muffi, nej de skal ikke gemmes væk :)

      Slet
  2. Et forsinket tillykke med fødselsdagen. Du havde da det smukkeste vejr på din fødselsdag :-!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene, det var næsten for meget af det gode :)

      Slet
  3. Hov, var det din fødselsdag? Så læste jeg vist for hurtigt i går - var helt sikker på, at det var Emilies. Tillykke fra et andet sted i byen ;) Jeg kan godt li' din 'lille skov'.
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette, Emilies fødselsdag gemmer vi til næste måned :)

      Slet
  4. Ej sikke da en skøn gave hun har tiltænkt dig. Og tænkt at hun helt selv har fundet og valgt dem. Din datter er en knag og super god til at glæde sin mor :-)

    Knus og kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Henriette, jeg har peget på dem et par gange, men ikke i min vildeste fantasi tænkt at hun hærte efter :)

      Slet
  5. tillykke med fødselsdagen og de fine stager . Det er en sjov ide med de forskellige former, de klæder hinanden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Evi, jeg synes de er så fine :)

      Slet