fredag den 23. september 2011

Om ungdommen


Jeg pakker…


Pakkeri


Strepsils og Væk i morgen.
Varm the i rejsekrus, for min hals gør ondt, og jeg gider bare ikke være syg.

Strikketøj, i grønne nuancer.

Frokost, der kan kombineres med en buffet, der helt sikkert ikke tager højde for mine specielle spiseønsker.


Jeg skal til konference. Om Klubber og Klubbørn. Om unge og deres problemstillinger. Jeg tror det bliver spændende.

Jeg glæder mig. Og jeg glæder mig specielt til en dag sammen med Tøserne. Berit og Henrik besluttede nemlig rask væk, at fredag ikke er overbebyrdet, at de tilbageblevne nok skal holde skansen og sendte halvdelen af personalegruppen til konference.

Jeg har nogen fantastiske kolleger.

3 kommentarer:

  1. Ej, jeg troede lige du også skulle til Fanø!
    God konference. Mon ikke du måske får tid til at strikke lidt?

    SvarSlet
  2. God bedring og god konference :-)

    SvarSlet
  3. Jeg fik tid til masser af strik, Christunte.
    Jeg var på Fanø for to år siden.. jeg er ked af at indrømme det, men jeg var ikke specielt imponeret. Jeg ønsker dog alle, der skal af sted en dejlig weekend :)

    Tak Lene, strepsils og varm the er en god kombination. Jeg har det allerede meget bedre :)

    SvarSlet