fredag den 2. september 2011

Inden slaget skal stå


fremadstormende projekt


Vandet vandt, og med en mad i den ene hånd, føler jeg mig nu frisk og veloplagt, mens jeg pakker taske og gør klar til arbejdsdagen. Det er vist godt jeg føler mig klar, for i dag, er dagen for årets første fest og dermed også første rigtig lange arbejdsdag. Hvis jeg er heldig er jeg hjemme inden midnat, uden fare for at tabe glasskoen.

Det er altid spændende at se hvordan en ny årgang griber festerne an. Hvad interessen cirkler om og hvilken musik, der er den foretrukne. Jeg glæder mig også til at se kollegerne fra de andre institutuioner. Det er lang tid siden sidst.

Jeg skal snart af sted, så projektet jeg har arbejdet på de sidste uger, må vente lidt endnu. Jeg har ikke travlt, og jeg ved alligevel ikke helt, hvor jeg er på vej hen. Det tegner godt, og det er aldrig helt skidt.

Der venter mere pakkeri, sammen med morgendagens fødselsdagsgave, Emilie skal have med i byen. Jeg er inviteret, men har andre planer. Heldigvis kan Emilie klare sig selv og søsteren min henter gerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar