torsdag den 13. januar 2011

Bedre end fitness


januar 2011


Der blev flyttet i går. Det kan mærkes i dag.

Musklerne i arme og lægge er ømme. Indersiden af fingerene har tidligere været langt mere samarbejdsvillige, håndledet begynder at give lyd fra sig og jeg føler mig stadig helt færdig.

Vækkeuret blev overhørt, og jeg vågnede først da Emilie kom ind. Da var klokken lidt over ni. Hun har fået lov at blive hjemme, mens Ungersvenden stadig sover. Han har fri. Der er terminsprøver i tysk, hvilket han fravalgte til fordel for fysik, dengang inden skoleåret startede.

Det skal ikke være jammer – det hele. Om lidt skal jeg ud af døren, mod endnu en planlægning i de nye tankers univers. Ud til en dag med glade unger, kjolefoldninger og måske endda et besøg af den forelskede fjortenårige, der lige nåede at vise kæresten frem, inden vi tog til byen i tirsdags.

3 kommentarer:

  1. Ja, det er god styrketræning at flytte. Godt til jer!
    Hvor er det skønt, at han endelig har vist kæresten frem - din strategi med lav profil virkede! Det vil jeg huske, når der sker noget i den boldgade herhjemme :)
    God dag

    SvarSlet
  2. Åh... du har mødt kæresten. Det er skam ikke så ringe ;)

    Her holder jeg lav profil i dag. Har endelig fået det sidste mingeleret på plads rundt omkring, så vi kan være her igen. Nu kan man næsten ikke se, at vi har 1½ families habengut i huset ;)
    God dag til dig og jeg glæder mig til at se den foldede kjole.

    ~ Karina

    SvarSlet
  3. Der fik jeg vist lige formuleret mig forkert. Det er ikke min sønnike, der har vist kæresten frem, men en af mine skønne unger på arbejdet. Uanset er det superhyggeligt :)

    Karina, lækkert det hele kan være der, så I fortsat kan føle jer hjemme, uden at skulle klemme jer igennem dynger af fremmed inventar :)

    SvarSlet