mandag den 19. juli 2010

Før og Nu


Endelig er entreen færdig.

Ikke at jeg har arbejdet særlig meget på den, det tog bare tid. Selve malingen tog ikke særlig lang tid – men resten!

Først besluttede jeg at bejse kommoden/skabet/skænken hvid. Det tog egentlig heller ikke så lang tid..  bortset fra at bejsen nægtede at tørre og tingesten stod midt i den afdækkede entre og klisterede i flere dage.

Så manglede jeg en boremaskine, hvilket krævede et par dage at finde den rette løsning på.. senere manglede jeg en bits i den rigtige størrelse, hvilket gav mig ekstra tid på cyklen.

Som det sidste ville jeg have grebene på låger og skuffer skiftet til nogle af porcelæn, og i de her ferietider kan det være lidt svært at finde en butik der ikke er lukket.

Nu er det hele lykkedes, og jeg er glad.

Jeg har prøvet at tage billeder, både før og efter og lod med vilje bunken af sko ligge inden jeg tog førbillederne – faktisk er de med jævne mellemrum blevet sat pænt og ordentligt.. nu håber jeg så den nye løsning vil virke bedre – håber!

Men altså, sådan en entre er møgbesværgelig at tage billeder i, der også yder retfærdighed. Der er ikke plads til gode vinkler eller fantastiske detaljer. Jeg synes ikke, jeg er sluppet særlig godt fra det. Den ser meget mindre ud end den føles og jeg håber I kan se forskellen og få noget ud af dem.

Specielt de små hylder på endevæggen er jeg glad for, men også at der er blevet lysere og dermed lidt større :)


førVLUU L210  / Samsung L210

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

førefter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

førefter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tom

8 kommentarer:

  1. Det ser da bare godt ud. Hylderne til sko, ser da bare vildt tjekket ud - dem bliver du glad for. Også fint med de små hylder på bageste væk.

    SvarSlet
  2. Det er vildt smart med skohylder - sko har det med at rode helt vildt :)Din nye entre er rigtig flot.

    SvarSlet
  3. det er blevet godt - fedt med skohylderne og flot at skænke fik en gang maling også

    SvarSlet
  4. Tusind tak, jeg tror også hylderne til sko er en rigtig god ide. Det ser meget pænere ud og er langt mere overskueligt, og så er det helt vildt hvor meget det lysner med en gang bejse på møblerne :)

    SvarSlet
  5. Lys !
    Du kan med rette være glad og tilfreds :-)

    SvarSlet
  6. Losarinas mor, det kan du tro jeg er :)

    SvarSlet
  7. Det er supersejt at du kan sådan noget og resultatet er rigtig flot. Jeg bliver helt misundelig - den slags evner har jeg desværre ikke, haha!

    SvarSlet