søndag den 11. juli 2010

Projekt ferie


Daniel og Jasmin Emilie





















Med en halv times forsinkelse blev en enkelt storebror og to små søstre sendt med toget mod Århus og en barnefader i går formiddags.

Dagen fortsatte sammen med Bedsteveninden, fjollede sko, sushi og indkøb til ferieprojektet, til hvad der i aftes blev taget de første skridt.

Jeg har købt maling og entreen skal have en omgang. Foreløbig er alt tømt ud, knager og hylder afmonteret. Tilbage sidder stadig lampen i loftet, men mens jeg tror loftet er nødt til at have en omgang, håber jeg stadig på panelerne kan klares med en ordentlig omgang nedvask.

Vasken er i gang og mens kviksølvet sniger sig højere og højere i temperaturmålerne og sveden stiller siler, vasker jeg videre og tænker at malingen nok skal vente til senere, når den værste hede har lagt sig.

Men så er jeg også klar!

4 kommentarer:

  1. Blev sørme helt nervøs for at du havde fået hedeslag ! - at male i denne hede :-)

    SvarSlet
  2. Nø nej, Losarinas mor... mon ikke malingen når at tørre længe inden den kommer på, hvis jeg maler midt i den varmeste varme :)

    ... men males skal der :)

    SvarSlet
  3. Ja - og den løber heldigvis ingen steder, sådan en gang maleri :-)
    Ellers ville jeg nok sige, at jeg tilslutter mig tanken om hedeslag :-)))

    KH Gittemay

    SvarSlet
  4. Ja nu må vi se. Måske jeg alligevel lige er nødt til at male - lidt :)

    SvarSlet