onsdag den 26. september 2018

Onsdagsmasker


Mandagens temadag/foredrag fik strikkepindene til at gløde.

Det betyder at kjolen pludselig har en noget anden længde, end et par dage før.

Det betyder ikke at den er færdig, men den er godt på vej.













Læse:

Uhtred vokser ikke med samme hast i bogform som på film. Han er stadig et barn, kun et par år ældre end dengang han havnede hos Ragnar. Alligevel har han allerede været med til flere drabelige slag, og nu marcherer hele hæren mod Wessex, og det sidste kongerige, for at indtage hele England.

Så vidt min barnelærdom husker, lykkes det, men skal historien fortsætte, og de filmiske scener jeg allerede har set, nå at fylde bogens sider, tænker jeg ikke det bliver denne gang.

Det er faktisk lidt spændende hvordan slaget ender.


Strikke:

Jeg er nået så langt på kjolen, at jeg blot mangler to grå striber, inden det sidste stykke som jeg synes skal være ensfarvet.

Jeg prøvede i går, og kunne konstatere at den endnu er meget kort.

Men længere end en top.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar