lørdag den 22. september 2018

Lørdagsfødselsdag


I onsdags fyldte min søster år, i dag fejrede vi det med kage og lækker opdækning.





Vi fyldte om bordet, snakken gik, fobier blev udstillet - og nye fundet, mens dagen langsomt vendte sig mod sen eftermiddag, tusmørke og turen mod bus, station og tog.

Jeg nåede at kigge et par af min fars fotoalbum igennem. Det er jeg slet ikke færdig med. Der er mange skønne billeder imellem. Lige nu ligger de alle sammen hos min søster, som har svært ved at finde plads.

Jeg synes det er helt fint, for skal jeg være ærlig, ved jeg ikke hvor jeg skulle finde plads.

I morgen er det søndag, ugen har været lang og glæde mig til en dag uden større planer end tøjvask og træning. At Sille mener Rose glemmer mig, når jeg ikke når forbi, er jeg sikker på er helt forkert.

Jeg kan mærke, jeg har brug for at blive hjemme.





I stedet vi jeg kigge tilbage på en uge, der både har rummet spændende kursus, overnatning i udlandet, skønne timer i selskab med børn, gode snakke og et babyophold på Rigshospitalet, der endte godt, men også trak tænder ud.

Søndag skal bruges til opladning, mens nye opgaver lurer i horisonten, sammen med nye oplevelser der nok skal blive spændende.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar