mandag den 28. marts 2016

En lang påske er slut


I dag er langsom og jeg nyder påskens sidste dag.


Påske  med familien


Pludselig var min kalender så fyldt, at det næsten ikke var til at trække vejret. Lutter gode sager og dejlige mennesker, men jeg har også brug for at være alene og helt stille.

Det er jeg i dag.

Og mens jeg nyder alene, tænker jeg tilbage på dage fyldt med godt selskab, skøn mad og vigtige snakke. Dage fyldt med familie og venner af både den nye, den erfarne og den gennemprøvede slags. Dage med strik, hygge og alvorlighed. Dage med nye oplevelser og noget af det kendte. Dage ude og dage inde. Udelukkende dejlige dage.


I morgen er jeg klar til arbejde igen.


4 kommentarer:

  1. Tak for sidst - rigtig hyggeligt {;o) jeg er ikke sikker på jeg er klar til i morgen, men det bliver jeg jo nok ☺️

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvtak Lona. det var super hyggeligt. Jeg er nået dertil, hvor jeg savner mine kolleger - så jeg er klar til i morgen :)

      Slet
  2. Lyder som en rigtig dejlig påske skal være, og så er det alligevel dejligt, når det bliver hverdag igen.Ha en god en af slagsen.

    SvarSlet