søndag den 6. marts 2016

Det var super hyggeligt


Om jeg forstår hvor Violykke får al den energi fra… Ikke bare disker hun op med lækker mad og fint pyntet bord. Hun bruger også oceaner af tid på at få andre til at sponsorere gaver til gæsterne.


hosviolykke


Altså vendte jeg hjem fyldt med glæde efter en dejlig eftermiddag sammen med skønne mennesker, masser af grin og sjove historier. Og så vendte jeg hjem med garn i mængder, jeg ikke i min vildeste fantasi havde forestillet mig.

Fra hobbii.dk var der bomuldsgarn i mange farver. Jeg fik seks nøgler med hjem, og selvom jeg egentlig havde forsvoret det, tror jeg alligevel jeg hopper på bølgen og strikker en flok karklude. Jeg startede med de små rester jeg har liggene i aftes og slog op til nummer to i morges. Det går hurtigt når forlæggget er Hanne Bredahls.


bomuldsgarn

kauni


Også Kauni havde været gavmilde. Violykke fortalte meget levende om en meget stor kasse fyldt med garn. Jeg fik fem nøgler med hjem. Endda i farver der passer fint sammen – hvis nogen spørger mig. Emilie har allerede peget på det petroleumsfarvede og sagt: Lang cardigan med lommer … hvis der er nok.. og hvis du altså ikke allerede har planer med det selv.

Jeg har ingen planer, jeg er ikke sikker på der er nok, men det skal vel ikke afvise at hun nogensinde kan få en lang cardigan med lommer.


Måske jeg bare lige skal have færdiggjort nogle andre projekter først…


farver255

prikker

4 kommentarer:

  1. Jeg ville rigtig gerne have været med til blogtræf, men jeg har været ramt af arbejde i denne weekend.
    Sikke meget skønt garn, du har med hjem

    SvarSlet
    Svar
    1. Lydert du må med næste gang - for jeg er sikker på der bliver en næste gang. Og ja, jeg er helt slået bagover over alt det garn.
      Emilie har fundet en opskrift, og jeg har lovet at strikke, når nogle af de igangværende projekter er slut... heldigvis kan jeg spise hende af med at det tager tid at strikke og vaske en prøve, inden jeg kan starte :)

      Slet
  2. Jeg er så glad for at i vil komme. Jeg har skrevet dig en mail.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg har svaret :)
      jeg er glad for at du gider :)

      Slet