torsdag den 20. juni 2024

Starten er gået

 

Stoffet er vasket, mange sekskanter er klippet, både af stof og karton. 

Starten er gået på et længe ventet projekt. Nederdelen i patchwork. Nederdelen, jeg syede som fjortenårig, og som nu skal genopfindes. 

Den skal være grøn - mest. Den skal have lynlås, foer, lommer og en lækker oplægning - som jeg stadig overvejer.

Den skal syes i hånden, og med en bane ud af en og tyve, er der stadig et stykke vej. Den ene bane var dog meget hurtigere at sy, end forventet. Så måske enden er inden for rækkevidde. 

På den anden side. Jeg vil gerne være færdig. 

Men jeg vil hellere nyde arbejdet.











2 kommentarer:

  1. Respekt! Det havde jeg aldrig vovet at kaste mig ud i, men den bliver flot, er jeg sikker på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg er sikker på den bliver så fin :)

      Slet