mandag den 29. august 2016

Annes Station


Lige siden Anne slog sig ned ved Vrads Station og viste det ene lækre billede med mad efter det andet, har ønsket om en dag at komme forbi været til stede. Men der er langt til skoven ved Vrads, når man ikke har bil.


Vrads Station

Vrads Station

Vrads Station


Da Bettina og jeg kørte hjem fra Garnstafet i Aarhus for et par måneder siden, gik det op for mig at det måske alligevil ikke er så langt væk – hvis altså man alligevel er på de kanter, sidder i en bil og har været en tur i Aarhus – eller et andet sted der kræver kørsel gennem den del af Jylland. Da muligheden dukkede op var vi ikke sene til at springe på, og dermed kunne vi sætte os ved Annes bord i går og spise løs af lutter gode sager.

Der er altså hyggeligt på Annes Station. Det kan kun anbefales, men husk at bestille bord i god tid. Mens vi sad der, blev flere afvist og Anne kunne fortælle at endnu flere havde fået samme besked via telefonen.

De havde travlt mens vi var der, men ikke mere travlt end der var plads til smil, til snak og til at byde gæster velkomne, så man følte sig velkommen. Vi sad bænket længe. Nød den gode mad, hyggede, fandt strikketøjet frem og besluttede at selvom vi egentlig ikke havde plads var vi nødt til også at smage kage til kaffen.


Vrads Station

Vrads Station


Vi kunne have trillet hjem. I stedet satte vi os i bilen og lod den om at trille. Mætte, glade og fyldte efter en skøn weekend.

hjemme gik jeg omkuld.

Jeg tænker, jeg ikke var den eneste.


4 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud, det lyder som en rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne, det var en super dejlig weekend :)

      Slet
  2. Det nederste billede, det bord sad jeg ved sidste år og fik frokost, var på beboer ferie, hold op det var så hyggeligt og skønt. Tænker i har haft en skøn weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Violykke, vi sad ved det modsatte bord, og du tro frokosten var skøn :)

      Slet