onsdag den 16. juli 2014

Oplevelser i højderne


Klokken var meget tidligere end Emilie synes om i ferietider, inden vi var ude af døren, med toget mod Næstved for at blive hentet af min søster, Nicklas og Zacharias og køre videre mod Gavnø Slot.


Go Fly

Hjelmen er spændt

Nicklas er klar


Målet var klatringen mellem trætoppene i klatrebanerne, Go Fly.

Hverken min søster, Zacharias eller jeg havde mod på at klatre rundt langt over jorden. Jeg gad godt turde, men det må blive en anden gang. I dag kunne jeg bruge mit knæ som undskyldning. Det er blevet bedre, men det er stadig ikke helt godt.


Go Fly


Altså var det bare Emilie og Nicklas, der kunne hoppe i selerne, inden gutten derude gav en grundig introduktion og de i første omgang blev sluppet løs på juniorbanerne.

Banerne er bygget i de gamle skove ved Gavnø Slot. Der er masser af udfordring og opbygningen er sket med respekt for de gamle træer. Ingen steder er slået noget i træerne, alt er spændt udenom med stokke af træ som stødpuder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar